Destek Modülüne Hoşgeldiniz

Destek almak konu ile ilgili hızlıca menüleri kullanarak işlem yapabilirsiniz

Hemen Arama Yapın
Image Description
SVG

Sıkça Sorulan Sorular

Destek almak istediğiniz bölümü seçiniz

Kök öğesi eksik

Hata     : Kök öğesi eksik

Nedeni : Sistemden gelen faturaların belirli bir tarih aralığında ard arda fatura olmamasından kaynaklanan uyarıdır. Örneğin 01.01.2023 de faturası var 08.01.2023 e kadar faturası yok.

Çözüm : Bu hata alındığında ilgili ecza deposunun web portalından fatura listesi kontrol edilir. Ardından program yeniden başlatılıp aktarım tarih aralığı 01.01.2023 - 10.01.2023, 11.01.2023 - 20.01.2023, 21.01.2023 - 31.01.2023 şeklinde 10 ar günlük yada 5 er günlük olacak şekilde aktarım yapılır.

Not: Program versiyonu en az 4.3.0.0 olmalıdır, eski versiyonlarda da bu hata alınabilir.

Örnek Fatura Listesi

 

satir-silme-2.png

 

Bu satır silinsin mi uyarısı

Hata     : Bu satır silinsin mi uyarısı

Nedeni : Sistemden gelen faturanın değeri 0 (Sıfır) geldiğinde bu uyarı gelir

Çözüm : Bu hata alındığında " Bu satır silinsin mi? " uyarı pencesinde Evet butonuna tıklandığında fatura listesi penceresine bu fatura gelmeden silinmiş olur. Faturayı listede görmek için Hayır butonuna tıklayıp görüntüleyebiliriz. Ardından faturayı listeden çıkarmak için aşağıdaki gösterildiği gibi faturayı listeden çıkarabiliriz.

satir-silme.png

satir-silme-2.png

 

Yetkisiz kullanıcı! Kullanıcı GIB etiketleri aktif değil.

Hata     : Yetkisiz kullanıcı! Kullanıcı GIB etiketleri aktif değil.

Nedeni :  Kullanıcı etiket tanımında e-Fatura ve e-Arşiv Fatura etiketleri seçili olmadığında bu uyarıyı alır.

Çözüm : Bu hata alındığında ilgili e-fatura e-arşiv özel entegratör portalına giriş yapılır. Etiket tanımları kontrol edilerek aktif hale getirilir.

 etiket-tanim1.png

etiket-tanim2.png

 

Uygulamanızda işlenmemiş özel durum oluştu. İşlem yapmak istediğiniz müşteri vergi kimlik numarası sistemde kayıtlı değildir.

Hata     : Uygulamanızda işlenmemiş özel durum oluştu. İşlem yapmak istediğiniz müşteri vergi kimlik numarası sistemde kayıtlı değildir.

Nedeni : Lisans tablosuna mükellefin vergi numarası yada tc kimlik numarası tanımlı olmadığında bu uyarıyı alır. 

Çözüm : Bu hata alındığında tanımlama ekranında TC / Vergi No alanına girilen TC kimlik numarası ya da Vergi numarasını destek ekibimize iletebilirsiniz.

Bunun için [email protected]  veya WhatsApp hattına 0541 722 37 55 - 0362 333 35 11 numaralı telefona anlık talebinizi iletebilirsiniz.

 tc-vkn-tanim.png

Uzak sunucuya bağlanamıyor.

Hata     : Uzak sunucuya bağlanamıyor.

Nedeni : Erişim hatasına göre bu uyarı gelebilir. Web servis yolu değişmiş / kapanmış ya da güncelleme yapılıyor olabilir.

Çözüm : Bu hata alındığında destek ekibimize iletebilirsiniz.

Bunun için [email protected]  veya WhatsApp hattına 0541 722 37 55 numaralı telefona anlık talebinizi iletebilirsiniz.

 

Uygulamanızda işlenmemiş özel durum oluştu. İşlem yapmak istediğiniz müşteri vergi kimlik numarası sistemde kayıtlı değildir.

Hata     : Uygulamanızda işlenmemiş özel durum oluştu. İşlem yapmak istediğiniz müşteri vergi kimlik numarası sistemde kayıtlı değildir.

Nedeni : Lisans tablosuna mükellefin vergi numarası yada tc kimlik numarası tanımlı olmadığında bu uyarıyı alır. 

Çözüm : Bu hata alındığında tanımlama ekranında TC / Vergi No alanına girilen TC kimlik numarası ya da Vergi numarasını destek ekibimize iletebilirsiniz.

Bunun için [email protected]  veya WhatsApp hattına 0541 722 37 55 numaralı telefona anlık talebinizi iletebilirsiniz.

tc-vkn-tanim-eczane.png

Faturalar getirilirken aşağıdaki hata oluştu

Hata     : Faturalar getirilirken aşağıdaki hata oluştu

Nedeni : Ecza deposu kayıtlarında fatura aralığı farklı olduğu durumlarda gelen bilgilendirme

Çözüm : Bu hata öncelikle eksik gelen fatura olup olmadığı fatura listesinden ve ecza deposu portalındaki fatura listesinden kontrol edilir hata bulunamazsa destek ekibimize iletebilirsiniz.

Bunun için [email protected]  veya WhatsApp hattına 0541 722 37 55 numaralı telefona anlık talebinizi iletebilirsiniz.

 

Cari hesap kodunu kontrol ediniz. Sancak Ecza Deposu

Hata     : Cari hesap kodunu kontrol ediniz. Sancak Ecza Deposu

Nedeni : Sancak Ecza Deposu için 868 ile başlayan kod tanımlanmadığında bu uyarı gelebilir.

Çözüm : Bu hata alındığında tanımlama penceresindeki kullanıcı adı kısmına 868 ile başlayan mükellefinize ait GLN numarasını girmelisiniz. Bu tanımlamayı yapmanıza rağmen yine aynı hata devam ederse Fatura aktarımı için ecza deposu ile göörüşüp fatura aktarımı işaretini onaylatmalısınız.

 sancak-eczadeposu-gln.png

Cari hesap kodunu kontrol ediniz. Alliance Healthcare Ecza Deposu

Hata     : Cari hesap kodunu kontrol ediniz. Alliance Healthcare Ecza Deposu

Nedeni : Alliance Healthcare Ecza Deposu için eczane kodu 4 yada 5 haneli bir kod olması gerekiyor.

Çözüm : Bu hata alındığında tanımlama penceresindeki eczane kodu kısmında 7 haneli eczane kodu girilmiş ile onu mükellefinizi arayıp 4-5 haneli yeni eczane kodunu, kullanıcı adını ve şifresini istemelisiniz. Ardından tanımlama penceresinden bu alanları güncelleyip kaydet butonuna tıklayınız.

 alliance-healthcare-eczanekodu.png

Kullanıcı adı yada şifre yanlış

Hata     : Kullanıcı adı yada şifre yanlış

Nedeni :  Kullanıcı adı yada şifre hatası bilgilendirmesi

Çözüm : Bu hata alındığında aktarım için kullanacağınız ecza deposuna ait şifresi değişikliğini yapan mükelefinizden temin ediniz. Ardından Eczane Çevirici > Ecza Deposu Firmanız > Hangi mükellef ise kayıt üzerine çift tıklayıp şifre alanını güncelleyip Kaydet butonuna tıklayınız.

eczadepo-sifre1.png

eczadepo-sifre2.png

eczadepo-sifre3.png