Destek Modülüne Hoşgeldiniz

Destek almak konu ile ilgili hızlıca menüleri kullanarak işlem yapabilirsiniz.

Hemen Arama Yapın
Image Description
SVG

Sıkça Sorulan Sorular

Destek almak istediğiniz bölümü seçiniz

Sunucu anlamlı bir yanıt sağlamadı: bunun nedeni, bir sözleşme uyumsuzluğu, zamanından önce kapatılan bir oturum veya bir iç sunucu hatası olabilir.

Hata     :  Sunucu anlamlı bir yanıt sağlamadı: bunun nedeni, bir sözleşme uyumsuzluğu, zamanından önce kapatılan bir oturum veya bir iç sunucu hatası olabilir.

Nedeni :  Özel entegratör web servisinden bu hata gelmektedir. Bunun nedeni mükellef sistem destek süresi gereği sözleşmesi sona ermiş yada kullanıcı bilgilerinde engelleeme olabilir.

Çözüm :  Bu hata alındığında özel entegratör portal sayfasından giriş yapılıp herhangi bir süre bitimi yada kullanıcı engeli olup olmadığı kontrol edilir. Eğer bu durumlar varsa mükellefiniz özel entegratör firması ile görüşüp sorunun çözümü konusunda yardım almalıdır.

Yedek Nasıl Alınır?

Hata     :  Yedek Nasıl Alınır?

Nedeni :  Yeni bir bilgisayara kurulum yada var olan bilgisayarınızda formatlama yaptıracaksanız mutlaka yedek almalısınız. 

Çözüm :  Fatura Çevirici programı çalıştırılır Yardım menüsü altında Yedek Al kısmına tıklanıp masaüstüneze FaturaCevirici-Yedek tarih ve saati gösteren bir isimle yeni bir yedek klasörü oluşturur. Bu yedek klasörü format yada diğer yeni bir bilgisayar kurulumunda destek personeline gösterilerek aynı kullanıcı bilgileri ve parametreler kullanılarak aktarım yapmanızda yardımcı olur. Format öncesi yada bilgisayar değişikliğinde mutlaka yedek alınız. Sonrasında parametre, kullanıcı tanımı ve muhasebe kodlarının girilmesinde zaman kaybetmemiş olursunuz.

StartIndex sıfırdan küçük olamaz. Parametre dı: startIndex

Hata     :  StartIndex sıfırdan küçük olamaz. Parametre dı: startIndex

Nedeni :  Fatura listesi penceresinde tarih ve belge numarasına göre sürekli sıralama yapmanız durumunda Dışarı Aktar - F2 butonuna tıklanıldığında karşınıza çıkabilir.

Çözüm :  Bu hata alındığında Kapat butonuna tıklanıp bu uyarı penceresi kapatılır ardından Dışarı Aktar - F2 butonuna tıklanıp tekrar muhasebe fişi oluşturması sağlanır. Bu uyarı sonrasında herhangi bir veri kaybı olmaz sadece fatura sayısı ve fatura tutar değerlerini yeniden hesaplama yaparken sorun yaşadığı için bu uyarıyı veririr. Eğer sorun devam ederse fatura aktarım işlemini yeniden yapabilirsiniz.

Lütfen Satırdaki veriyi kontrol ediniz.

Hata     :  Lütfen Satırdaki veriyi kontrol ediniz.

Nedeni :  Fatura listesinde yer alan işaretli satırdaki Matrah ve KDV muhasebe kodu yada diğer muhasebe kodları boş olduğunda bu uyarı gelebilir. Bir diğer kontrol edilmesi gereken yer de Araçlar > Seçenekler > Aktarım Seçenekleri -1 penceresinde Fiş Satır Açıklaması sağ kutucuğundaki içeriklerin bulunduğu isimlerlerin satır alanı boş ise yine bu uyarı gelebilir.

Çözüm :  Bu hata alındığında ilgili satır alanındaki muhasebe kodu ve Araçlar > Seçenekler > Aktarım Seçenekleri -1 penceresinde Fiş Satır Açıklaması sağ kutucuğundaki içeriklerin bulunduğu isimlerlerin satır alanı kontrol edilmelidir.

 

Programı kullanmaya devam etmek için güncelleme ve destek ücretini ödemeniz gerekmektedir. Kapat butonuna bastıktan sonra ekranda açılan pencereden ödemenizi yapabilirsiniz. Ödemeniz sistem tarafından otomatik onaylanacaktır, ödeme yaptıktan sonra programı kullanmaya devam edebilirsiniz.

Hata     :  Programı kullanmaya devam etmek için güncelleme ve destek ücretini ödemeniz gerekmektedir. Kapat butonuna bastıktan sonra ekranda açılan pencereden ödemenizi yapabilirsiniz. Ödemeniz sistem tarafından otomatik onaylanacaktır, ödeme yaptıktan sonra programı kullanmaya devam edebilirsiniz.

Nedeni :  Programın mevcut lisans süresinin sona erdiğini göstermektedir.

Çözüm :  Bu hata alındığında KAPAT butonuna tıklanır açılan pencereden lisans güncelleme ve destek ücretini güvenli kredi kartı ödeme sayfasından kredi kartınız ile ödemesiniz yapabilirsiniz. Ardından programınızı 1-2 dk sonra tekrar açarak kullanmaya devam edebilirsiniz. Faturanız haftaiçi mesai saatleri içerinde tanımlı mail adresinize gönderilecektir. Ödeme aşamasında her hangi bir sorun yaşarsanız aşağıdaki bilgileri kullanarak destek ekibine ulaşabilirsiniz. 

Bunun için [email protected]  veya WhatsApp hattına 0541 722 37 55 numaralı telefona anlık talebinizi iletebilirsiniz.

Syntax error: Missing operand after 'LU' operator.

Hata     :  Syntax error: Missing operand after 'LU' operator.

Nedeni :  Fatura listesinde yer alan cari unvanlar içerinde 'den yani Ali'nin Yeri carisinde geçen tek tırnak işaretinden dolayı bu hata gelmektedir.

Çözüm :  Bu hata alındığında önce fatura listesinde cariler aranda arama yapılır tırnak geçen kayıt varsa tırnak simgesi silinir. Hata yine devam ediyorsa destek ekibi ile irtibata geçip güncel versiyon yükletmesini talep ediniz.

Bunun için [email protected]  veya WhatsApp hattına 0541 722 37 55 numaralı telefona anlık talebinizi iletebilirsiniz.

BindingSource cannot be its own data source. Do not set the DataSource and DataMember properties to values that refer back to BindingSource.

Hata     :  BindingSource cannot be its own data source. Do not set the DataSource and DataMember properties to values that refer back to BindingSource.

Nedeni :  Fatura listesi penceresinde tarih ve belge numarasına göre sürekli sıralama yapmanız durumunda Dışarı Aktar - F2 butonuna tıklanıldığında karşınıza çıkabilir.

Çözüm :  Bu hata alındığında Kapat butonuna tıklanıp bu uyarı penceresi kapatılır ardından Dışarı Aktar - F2 butonuna tıklanıp tekrar muhasebe fişi oluşturması sağlanır. Bu uyarı sonrasında herhangi bir veri kaybı olmaz sadece fatura sayısı ve fatura tutar değerlerini yeniden hesaplama yaparken sorun yaşadığı için bu uyarıyı veririr.

Servis was unable to process request. ---> Aktif Session bulunamadı. Session ID:0

Hata     : Servis was unable to process request. ---> Aktif Session bulunamadı. Session ID:0

Nedeni :  Özel entegratörlerin web servisine erişim hatası.

Çözüm :  Bu hata alındığında özel entegratör web servis adresine erişilemediği için farklı tarih ve saatlerde tekrar aktarım denemesi yapılır. O an sistemde bakım yada geçici bir hata gelişmiş olabilir. Hata sürekli devam ederse mükellefiniz üzerinden ilgili özel entegratör firması ile irtibata geçebilirsiniz.

Beklenmeyen bir dosya sonu oluştu.  Aşağıdaki öğeler kapatılmadı: CARI_ISLEM, ENTEGRATOR_KULLANICI_TANIM, dsFaturaConverter. Satır 7617, konum 3.

Hata     : Beklenmeyen bir dosya sonu oluştu.  Aşağıdaki öğeler kapatılmadı: CARI_ISLEM, ENTEGRATOR_KULLANICI_TANIM, dsFaturaConverter. Satır 7617, konum 3.

Nedeni :  Mükellef tanımlama dosyasında anlık gelişen bir hata sonucu dosyanın bozulmasıyla bu hata oluşur.

Çözüm :  Bu hata alındığında tanımlama ekranı XML formatında açılır tanımlama TAG alanlarındaki bozulan satırlar düzeltilir. Genellikle     </CARI_ISLEM> öncesi TAG alan içeriği bozulur. önceki yarım içerikler silinir son kısma şağıdaki TAG alanları eklenerek kaydet yapılır. 

  </ENTEGRATOR_KULLANICI_TANIM>
</dsFaturaConverter>
 

Bunun için [email protected]  veya WhatsApp hattına 0541 722 37 55 - 0362 333 35 11 numaralı telefona anlık talebinizi iletebilirsiniz.

Uzak sunucu hata döndürdü: (503) Sunucu Kullanılamıyor.

Hata     : Uzak sunucu hata döndürdü: (503) Sunucu Kullanılamıyor.

Nedeni :  Özel entegratörlerin web servisine erişim hatası. sunucunun geçici olarak isteklere cevap veremediğini belirten bir HTTP durum kodudur. Bu, genellikle sunucunun aşırı yüklenmesi, bakım çalışmaları, ağ sorunları veya yazılım güncellemeleri gibi geçici durumlar nedeniyle olur.

Çözüm :  Bu hata alındığında özel entegratör web servis adresine erişilemediği için farklı tarih ve saatlerde tekrar aktarım denemesi yapılır. O an sistemde bakım yada geçici bir hata gelişmiş olabilir. Hata sürekli devam ederse mükellefiniz üzerinden ilgili özel entegratör firması ile irtibata geçebilirsiniz.